10/10/2019

Graag begroeten wij u op onze wijnproeverij, die plaats vindt op zondag 3 november van 14.00 tot 17.00 uur in het Meisjeshuis aan de Oude Delft 112.

Heerlijke wijnen

Elk jaar zijn de reacties op de gekozen wijnen zeer enthousiast. Geen wonder, we zijn steeds in staat geweest wijnen aan te bieden met een prima prijs-kwaliteitverhouding. We danken dit aan de samenwerking met een gepassioneerde importeur die hoge eisen stelt aan zijn assortiment. Wijnen om direct te drinken en wijnen om op te leggen. Net als in vorige jaren heeft een zorgvuldige selectie plaatsgevonden door een deskundig panel. Dit heeft geleid tot een keuze van zo’n 20 witte en rode wijnen. Vanzelfsprekend hebben we de meest succesvolle wijnhuizen gehandhaafd, maar ook deze keer zijn er verrassende nieuwelingen.

Door het kopen van onze wijnen steunt u een Delfts doel:

Een excursie met rondleiding naar het Vermeer Centrum, bestemd voor leerlingen van de basisscholen van Delft en omgeving. Lionsclub Delft Princestad maakt dit project financieel mogelijk, zodat onze scholieren kennismaken met een stuk belangrijke historie over en rond de schilder Vermeer.

Deelname:

Aan de bijeenkomst zijn kosten verbonden die we niet willen betalen uit de opbrengst voor het goede doel; wij vragen hiervoor dan ook een bijdrage van € 10,- p.p., bij de entree te voldoen. Gaarne dit bedrag contant meenemen. Bestelde wijnen worden begin december bij u bezorgd door leden van onze club.

Voor meer info: download de flyer.